خواص زنجبیل
 
جالب انگیز (انواع مطلب های خواندنی و عکسهای جالب)
 
 

گیاهی برای سردردهای بی‌پایان

دانشمندان توصیه می کنند برای کنترل میگرن از زنجبیل استفاده کنید، زیرا این گیاه دارویی مفید، برای پیشگیری و کنترل میگرن در حد داروهای شیمیایی مصنوعی مدرن که احتمالا دارای عوارض جانبی نیز هستند، موثر است.
طبق نظر دکتر کریشنا سریواستاوا از دانشگاه اودنسن دانمارک، زنجبیل که برای سال‌های متمادی در کشورهای مختلف جهان برای درمان سردرد، تهوع و اختلالات عصبی مورد استفاده قرار می‌گرفته است تأثیری دارد که برای کنترل ناراحتی های فوق از نظر دانش فیزیولوژی منطقی به نظر می رسد.
وی می‌گوید: زنجبیل مانند آسپرین و برخی از داروهای ضد میگرن، برای کنترل عکس العمل‌های التهابی شامل هیستامین و درد کمک می‌کند.
پیشنهاد می‌شود که با احساس اختلال دید که معمولا اولین علامت شروع حمله میگرن است، زنجبیل بخورید؛ یعنی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلی گرم که در حدود ۳/۱ قاشق مرباخوری است پودر زنجبیل را در آب ساده بریزید و بخورید.اگر بیماران مبتلا به میگرن، مصرف ریشه زنجبیل تازه را در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهند، مشاهده خواهند کرد که تکرار و شدت هر حمله به میزان قابل ملاحظه‌ای کم می شود.
سر دردهای میگرنی که ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهد، در زن‌ها شایع‌تر است و بهتر است افراد مستعد، از خوردن شکلات و پنیر کهنه که باعث شروع سردردهای میگرنی می‌شود و همچنین مصرف الکل، کنسروها و ادویه مخصوص غذای چینی (مونو سدیم گلوتامات) که طعمی شبیه گوشت ایجاد می‌کند، پرهیز کنند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:خواص,خواص خوردنیها,خواص خوراکیها,خواص زنجبیل, :: 17:26 :: توسط : محمد کریم زاده

درباره وبلاگ
سلام به همه اول اومدنتون به اینجا رو خوش آمد میگم ممنون از این که این وبلاگم دارید یه نگاه هر چند کوچولو میکنید ممنون میشم از بخش بندیای وبلاگ در کادر گوشه همین پایین این نوشته استفاده کنید و یه سر به بخش بندیا بزنید من هر روز مطلب میزارم پس هر روز سر بزنید ممنون از همه
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک و بالا رفتن بازدید شما  ابتدا ما را با عنوان انواع مطلب های خواندنی و جالب و آدرس jalebangize.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 452
بازدید ماه : 431
بازدید کل : 54161
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1